Backling

Çevirici

22 Aralık 2009 Salı

postheadericon Mouse Logitech MX


Bir kullanarak edilmiştir Logitech MX1000 Kablosuz şimdi biraz üzerinde 2 yıl fare. Ben kadar genel bir Kablolu fare dönmek isterdim Emin değilim Şimdiye ve seviyorum. MX1000 çok iyi, uzun ücretleri arasında (genellikle 2 hafta kadar çalışma zamanı ile) ve düzgün hareket bana hizmet vermiştir. Şu anda şans MX1000 halefi hakkında bilgi vermeye: yeni şarj edilebilir MX Revolution kablosuz lazer fareyi ..Devamını oku..
Paket İçerikleri

Logitech MX Revolution kablosuz lazer fare

Şarj istasyonu

AC Güç Kablosu

USB Mikro-Alıcısı

Logitech SetPoint yazılım CD'si

Kullanıcı kılavuzu

3-yıl sınırlı garanti

Ben kutusunu açma ve içeriğini görmek, fare kabuk, daha kompakt şarj iskelesinin hafif restyling vardı ve bir USB dongle üzerine bu fark hemen fark. Dongle önceki modelden güzel bir değişimdir. Rıhtım şimdi başka bir USB kablosu Rota henüz ve bilgisayarınızda bir serbest liman gerekmez. Dongle 2,4 GHz kadar bir 30 ayak aralığı ile almak Mikro.
Ücret biraz daha kompakt ve heykel tasarımı var. Süre MX1000 6,0 ons ağırlığındadır de bu yeni sürümünde 5,3 ons.
Tr optik fare gibi, fare altında bir fare pedi kullanması gerekmez. MX Revolution düşük sahip olan sorunsuz en fazla kayma direnci sağlar Politetrafloroetilen (PTFE) ayak yüzeyler. Ayaklari biraz MX1000 ayaklari üzerinde daha büyük ve ben biraz daha iyi haber yapmak bu yeni fare ile.

0 yorum:

Bu Yazıyı Paylaş:

Ana sayfa

Bilgisayar

Bilim adamları

İcatlar

İnternet

İzleyiciler

Alexa